حدود یک ماه است که روی پروژه ای که بند بند وجودش به پردازش جیسون و محلی سازی است کار میکنم، تا حالا تجربه های کوچکی را با شما به اشتراک گذاشتم و حالا میخواهم در این مطلب، ارسال درخواست، ذخیره نتیجه، پردازش و محلی سازی جیسون را به وسیله اشیا توضیح بدهم.ارسال درخواست و دریافت نتیجهبرای ارسال درخواست، تست شده ترین و ساده ترین روش به شرح زیر است:ایجاد یک شی QNetworkAccessManager، QNetworkRequest آموزش Linux Essentials- قسمت یازدهم...
ادامه مطلبما را در سایت آموزش Linux Essentials- قسمت یازدهم دنبال میکنید
برچسب: پردازش,ارسال,درخواست,دریافت,جیسون,کیوت, نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: شنبه 25 شهريور 1396 ساعت: 2:46