
تجربه ۳ رو یادتونه؟ که برای یه آرایه نامشخص انجام دادیم. یگ مشکل اساسی اون روش، این بود که برای یه آرایه دو بعدی یا بهتر بگم در کار من، آرایه ی آرایه، این روش بسیار پیچیده و بیشتر شبیه به ماست مالی میشد. و اینجا بود که به یاد دوست قدیمیمون وکتور افتادم. وکتور خیلی از مشکلات از قبیل سایز و ... رو نداره و خلاصه خیلی کارو راحت میکنه. میشه ریسایزش کرد و خلاصه خوراک کار من بود. اما کاری که من میخواست...
ادامه مطلب